Hoe haalt u het beste uit uw medewerkers en hoe zet u uw strategie en doelstellingen om in dagelijkse praktijk? CommUnik helpt u succesvol te ondernemen en klantgericht werken met passende training op maat.

 

Onze specialiteit vertalen wij in training en coaching op het gebied van:

• Commercie

• Leiderschap

• Telefonische vaardigheden

• Persoonlijke effectiviteit

 

COMMERCIËLE TRAININGEN

Hoe vindt, overtuigt en bindt u de klant? De op maat gemaakte trainingen voor verkoopmedewerkers leren u bijvoorbeeld hoe u er voor zorgt dat u weet wat de (potentiële) klant wil en nodig heeft. Ook trainen wij u hoe u er voor zorgt dat uw product/dienstverlening aansluit bij de behoeften van de klant. U leert klantgericht communicatief te overtuigen en uzelf professioneel te presenteren. Het maken van overtuigende offertes en doelgerichte salesplannen met een realistische agendaplanning is ook een van de mogelijke trainingsonderwerpen.  U weet, na afloop van de training, hoe u klanten vindt, bindt en een duurzaam renderende relatie met hen opbouwt.

 

TELEFOONTRAININGEN

Hoe voert u klantgericht en professioneel telefoongesprekken? Uit inzicht in het belang van klantloyaliteit weten wij dat klanten de waarde van uw dienstverlening vaak meten aan telefonische contacten met uw bedrijf.

Tijdens de telefoontraining leert u hoe u deze contacten succesvol onderhoudt en hoe u klantloyaliteit door middel van telefoongesprekken vergroot. Ook is training in het maken van afspraken en efficiënt orders nabellen een waardevolle investering.  Het professioneel voeren van slechtnieuwsgesprekken en het goed omgaan met klachten zorgen er voor dat uw klant fan wordt van uw bedrijf.

 

PERSOONLIJKE EFFECTIVITEIT

Hoe plant en realiseert u de werkzaamheden die leiden tot het behalen van de gewenste doelen? Het werkelijke succes van organisaties schuilt in het persoonlijke succes van de ondernemer, het management en de medewerkers. Training in persoonlijke effectiviteit stelt u in staat de juiste dingen op het goede moment te doen. Tijd managen en werken met een goede agendaplanning  in combinatie met de juiste communicatie, zorgen  voor positieve energie en plezier in het werk. Hiermee zet u uw talenten optimaal in en behaalt u zonder stress de gewenste resultaten.  Uw  samenwerking met klanten en collega’s verbetert en uw persoonlijke ontwikkeling draagt in belangrijke mate bij aan het succes van het bedrijf.

 

MANAGEMENTTRAININGEN

Hoe zorgt u er als leidinggevende voor dat uw medewerkers resultaatgericht werken? Samen werken aan succesvol ondernemen is er voor zorgen dat uw mensen de juiste dingen doen. Sales In Zicht maakt inzichtelijk dat inspirerend en sterk leiderschap essentieel is voor het behalen van dit gewenste resultaat. Trainingen om deze uitdaging voor leidinggevenden te realiseren richten zich bijvoorbeeld op het motiveren van uw mensen. Hoe doet u dit op het juiste moment en op de goede manier? En hoe stemt u dit af op voorkomende situaties en de persoonlijke karakters van uw medewerkers? Leidinggeven is een vak, onze kennis, inzichten, expertise en ervaringen helpen u met de benodigde vaardigheden uw doelen te bereiken.

 

KLANTEN

CommUnik is een veelzijdig trainingsbureau gespecialiseerd in succesvol ondernemen. Onze expertise is gebaseerd op onze ervaring, kennis, professionaliteit en inzicht in de pijlers voor succesvol ondernemerschap  met behulp van de Sales In Zicht sessies. Klanten die met ons samenwerken doen dit omdat zij naar eigen zeggen:

• Willen werken aan een succesvol bedrijf;

• Met Sales In Zicht haarscherp inzicht kregen;

• Inzichten en ideeën om willen zetten in de juiste acties;

• Coaching en sterke vakbekwame sparringpartners nodig hebben;

• Een krachtige basis willen leggen die een succesvolle toekomst voor hun bedrijf garandeert;

• Waardevol willen zijn voor hun klanten waarvoor zij groei en ontwikkeling van hun medewerkers als belangrijke meerwaarde zien.

 

Klanten die CommUnik kozen als partner voor trainingstrajecten  zijn:

• Handelsbedrijven;

• Productieondernemingen;

• Zakelijke dienstverlening;

• Groothandel;

• ICT en Facilitaire dienstverlening;

• Coöperaties.

 

Klanten die door CommUnik gecoacht worden, werken aan persoonlijke ontwikkeling en groei dit zijn bijvoorbeeld:

• Ondernemers die antwoorden willen vinden op vragen, een sparringpartner en klankbord zoeken en met meer energie hun ambities waar willen maken;

• Werknemers die op persoonlijke titel willen werken aan persoonlijke ontwikkeling en groei;

• Persoonlijkheden die aan de slag willen om mogelijke belemmeringen te benoemen,  weg te nemen en om te buigen in effectiviteit. Zodat zij met een frisse blik en nieuwe energie hun talenten optimaal in kunnen zetten.

 

 

 

 

 

TRAININGEN

Contactgegevens

T  0162 - 51 12 01

E  info@communik.nl